Kindcentrum Leens

De Leenstertil is gevestigd in het nieuwste gedeelte van het oude gemeentehuis van Leens. Samen met de kinderopvangorganisatie Waddenkind maakt de school deel uit van Kindcentrum Leens. Waddenkind heeft een peuterspeelzaal en buitenschoolse opvang. We werken samen om ervoor te zorgen dat kinderen een ononderbroken ontwikkeling kunnen doormaken van 2 tot 12 jaar. Dat doen we door allemaal de pedagogische aanpak van het programma Vreedzaam te volgen en door de extra aandacht die kinderen krijgen in de voor- en vroegschoolse periode voort te zetten in het begin van de basisschool. Ga voor meer informatie over Waddenkind naar www.waddenkind.nl.

In Leens is ook een vestiging van kinderopvangorganisatie Het Hogeland. Deze organisatie biedt kinderdagopvang voor 0-4 jarigen en buitenschoolse opvang voor 4-13-jarigen. De Leenstertil onderhoudt ook contact met deze kinderopvangorganisatie om goede informatieoverdracht, zowel inhoudelijk als praktisch mogelijk te maken.

Ga voor meer informatie over Het Hogeland Kinderopvang naar www.kinderopvanghethogeland.nl